czwartek, 25 kwietnia 2013

Wzorki, wzoreczki:)

Jest już późno , ale zdążyłam :) 
Mam nadzieję,że choć kilka osób zaglądnie na blog.


Dziś w roli głównej ( oprócz Mai) legginsy w azteckie wzorki. Upolowane oczywiście na allegro .
Tak mi się spodobały, kiedy na nie wpadłam (przypadkiem rzecz jasna....), że nie mogłam się oprzeć. 
Cena bardzo niska , więc myślałam , że jakość ich nie będzie powalać. 
Ale ku mojemu zdziwieniu są  naprawdę super. Materiał konkretny, po praniu nic się nie dzieje. 
Zakup w 100% udany. 
Chętnym podam linka.

Nie wspomniałam jeszcze o tym , że jest to wzór bardzo modny w tym sezonie i każda dama , mała czy duża , powinna mieć w swojej szafie coś w ten deseń:)

Do legginsów ubrałam Majce dresową bluzeczkę upolowaną tym razem w Calzedonii, a na nogach koralowe balerinki.

Przepraszam, że dziś krótko i zwięźle, ale padam ze zmęczenia po dosyć długiej wycieczce do Decathlonu z Majką. Jeździła na wszystkich sprzętach w tym sklepie:)

Zapraszam na fotorelację:)

Sąsiad  DeXter też dziś zapozował:)










                                                         Legginsy - Allegro
                                                         Bluzeczka - Calzedonia
                                                         Balerinki - malutki Sklepik obuwniczy

1 komentarz:

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..