poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Klasyka...

Dziś bardzo klasyczny pościk:)

Chciałabym w nim pokazać jak można ubrać dziewczynkę na jakąś uroczystość. Nie mówię tutaj o ślubach i wielkich wyjściach, a raczej o urodzinach bądź przedstawieniu w przedszkolu:)

Jak pewnie zauważyliście   na salony  powróciła pepitka i jest bardzo popularna w tej chwili.
Na wybiegach, aż w oczach się mieni od tego wzoru.


Postanowiłam więc wprowadzić Mai jakiś mały akcencik, aby się wpasowała w trendy:)

I tak, znalazłam w "pepco" piękne rajstopki w pepitkę.
Długo zastanawiałam się co do nich dobrać , aż w końcu wymyśliłam. Założyłam jej do nich proste, krótkie spodenki , w kolorze czarnym  i równie prostą, białą koszulę. Koszulę zakupiłam za niewielką cenę w SH (marka H&M).
Komplet uzupełniają  czarne balerinki pasujące stylem do "pepitki".
Na włosach Maja ma gumeczkę z kokardką w paseczki (niestety nie znalazłam podobnej w pepitkę:)

Aby dopełnić całą stylizację Maja założyła czarny ,flauszowy płaszczyk i biały szaliczek.

Myślę ,że w takim stroju każda młoda dama będzie czuła się TRENDY.Przede wszystkim wygodnie , co jest najważniejsze u naszych bardzo ruchliwych i wszędobylskich maluchów.

Zapraszamy do oglądania...
















                                                            Rajstopy- PEPCO
                                                            Spodenki- H&M
                                                            Koszula -  H&M (sh)
                                                            Balerinki - H&M



3 komentarze:

  1. kocham ten zestaw bezwarunkowo! a najbardziej buty i rajstopy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Maja wygląda bardzo ładnie :) Płaszczyk jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bosko! jestem fanką waszego stajla ;)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..