poniedziałek, 18 lutego 2013

NASZA NAJWIĘKSZA PASJA:)

Nadszedł ten cudowny czas, w którym mogę Wam pokazać naszą wielką pasję:)
Jest nią pływanie.

Może zacznę od tego, skąd się wzięła ta pasja u Majeczki.
Otóż Ja ,czyli mama Mai pracuje jako instruktor pływania .Zajmuję się głównie pływaniem niemowląt i bardzo, bardzo lubię swoją pracę:)
Jako instruktor bardzo chciałam żeby moje dziecko nie tylko umiało pływać i swobodnie czuło się w wodzie, ale również pokochało tą dyscyplinę sportu tak samo jak ja :)

Jak się okazało nie musiałam jej nawet w najmniejszym stopniu namawiać. Maja kocha wodę    i pływanie, chyba nawet bardziej ode mnie.
W basenie czuje się bardzo swobodnie jak i na wodach otwartych. Nie ma zahamowań na lekcjach pływania.Wykonuje wszystkie ćwiczenia bez najmniejszego problemu.

Oczywiście  w tej chwili Maja chodzi już na bardzo profesjonalne lekcje pływania .Wbrew pozorom.... ja jej nie uczę:) Wiadomo, że rodzice są od kochania i przytulania , a najszybciej    i najobiektywniej wiedzę przekaże i oceni  obcy instruktor.Może nie do końca obcy bo jest to mój kolega z pracy, którego Majeczka zna i lubi .Natomiast ja go bardzo szanuje, a mała bardzo rzetelnie wykonuję ćwiczenia.

Nie mam jednak ćiśnienia aby Maja była "pływaczką" choć warunki ma.Staramy się z mężem pokazać jej jak najwięcej dyscyplin sportowych i nie tylko,  aby sama mogła zdecydować czego w życiu pragnie najbardziej.

Skupiamy się na sporcie ponieważ jest ona dzieckiem bardzo ruchliwym i tylko sport jest         w stanie ją zadowolić naprawdę. Lalki ,gry , książeczki schodzą na dalszy plan kiedy na horyzoncie pojawia się możliwość wyjścia na basen, na boisko czy rower.

Chciałabym zachęcić wszystkich rodziców do chodzenia z dzieciaczkami na basen .Pływanie ma dobroczynne działanie na organizm dziecka. Szkrab rozwija się szybciej,łatwiej i  nie ma problemu przy kąpieli czy wyjeździe na wakacje, kiedy chcemy poszaleć z nim w wodzie.
Przede wszystkim oczywiście jest to świetna zabawa dla maluchów i sposób na ciekawe spędzenie czasu z dzieckiem, zwłaszcza malutkim:)

Dla niedowiarków wklejam link do poczytania : http://www.rbase.yoyo.pl/?ckattempt=1

Tak więc przedstawiam Wam kilka fotek zrobionych na basenie.Niedługo pokażę filmy , na których zobaczycie jak Maja radzi sobie na pływalni .

POSTARAMY SIĘ  ZARAZIĆ WAS TĄ PASJĄ:)

 Na pierwszej fotce Maja nie ma jeszcze roku.Na kolejnych dwóch  ma 2 latka.
Pozostałe są teraźniejsze. Jak zauważycie w tym reportażu ujawniam też siebie i tatę Majeczki:) Na końcu zdjęcie wykonane na zajęciach prowadzonych przeze mnie, a na nim Kasia z córeczką Orianą:) Pozdrawiam 















Dodaj napis

Zdjęcia pochodzą z różnych źródeł, więc jakość niektórych pozostawia wiele do życzenia....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..