poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Nowe życie :)

Tchnęłam nowe życie ..................w pewne rzeczy :)


Chcę Wam pokazać ,jak można szybko i malutkim kosztem zmienić rzeczy malucha tak, aby się spodobały na nowo. Może zainspiruje to Was do zrobienia jakiś ciekawych przeróbek?

Ja zdecydowałam się przerobić trampeczki, które już znacie i lekko zużyte spodnie jeansowe, które bardzo mi się już nie podobały.
Zakupiłam więc w New Yorkerze komplet kolorowych sznurówek i zaczęłam kombinować. 

Z butkami nie ma filozofii , wystarczy po prostu włożyć sznurówki do dziurek i gotowe:)
Ze spodniami było tak.....
Otóż , kiedy je kupiłam miały piękne brokatowe motylki, lecz po kilku praniach z brokatu pozostał tylko ślad kleju. Były jakby delikatnie przybrudzone i nie mogłam na nie patrzeć.

Wykombinowałam więc, że włożę do nich sznurówki w taki sposób jak do butów i zakryje te okropne motylki. Obcięłam więc spodnie na krótsze, zrobiłam kilka dziurek "nożem" po obu stronach i włożyłam do nich sznurki. Sznurówki są w tym samym kolorze co w trampkach , żeby wyglądały jak komplet . Do tego podwinęłam nogawki i zaprasowałam. 

Tak oto , tym prostym i tanim (sznurówki 7,90zł.) sposobem powstał nowy komplecik dla Mai.Oczywiście ona jest zachwycona 
"nowymi rzeczami".

Przedstawiam Wam fotorelację z moich kombinacji:)

Mam nadzieję, że zainspiruje to jakąś mamuśkę...











3 komentarze:

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..