środa, 13 marca 2013

Mała stylówa:)

Witamy po długiej przerwie:)

Choć  jeszcze chorujemy to zdołałyśmy przygotować stylizację i zrobić kilka fotek.
Niestety nadal będą to fotki w domu , ponieważ do wyjścia na dwór jeszcze się nie nadajemy .
A poza tym stylizacja , która przygotowałam nie jest adekwatna do pogody, co widać na fotkach.

Dziś muszę Wam się pochwalić cudnym trenczem , który upolowałam oczywiście na allegro .
Zapłaciłam za niego jakieś 20-30 zł. Poważnie:) Jest przepiękny i co najważniejsze rewelacyjnie wykonany. Firmy z metki nie znam , ale jakość powala. Piękna podszewka w paseczki i każdy szczegół doskonale dopracowany.

Znów jest to kolejny dowód na to ,że tam naprawdę można znaleźć perełki.

Do trencza ubrałam Majce jeansy z przetarciami i koszulę w paseczki.
Osobiście uwielbiam koszule , więc i Majeczkę często w nie ubieram. Oczywiście sama też musi je zaakceptować. Jeansy ,z bardzo modnymi w tym sezonie przetarciami są rewelacyjne. Pasują do wszystkiego.Najnowsza kolekcja z Zary.
Do stylizacji ubrałam butki ,które już znacie i przełamałam całość koralowym szalem.
No głowie kokarda zrobiona z włosów w minutę:)

Dzisiejszą stylizacją próbujemy już po raz kolejny wygonić zimę . Chcemy schować już zimowe ciuchy ,chodzić na długie spacery i zacząć w końcu kolejną przygodę sportową 
Mai, jazdę konną:)

Zapraszam do ogładania stylizacji, w której się zakochałam:)

Ps. Obiecuję, że postaram się nadrobić powstałe zaległości...













                                     Trencz - Allegro ( firma Bel&Bo)
                                     Jeansy - Zara
                                     Koszula - H&M
                                     Butki - Allegro
                                     

5 komentarzy:

  1. No poproszę o te zestawy w rozmiarze conajmniej L !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wielbię ten skład ciuchów! <3
    kiedy ja w końcu poznam tą Twoją córę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki:) No kiedyś na pewno poznasz:)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..