czwartek, 18 kwietnia 2013

Neonówka :)

Jesteśmy już:)

Mamy cuuuddooowwnnnnąąąą wiosnę:) Temperatura, którą dzisiaj odczuwaliśmy bardziej pasuje do klimatu letniego .I to jest piękne. 
Dlatego dzisiejsza sesja jest w parku , niedaleko naszego domu:)

Ostatnio obiecałam pochwalić się zdobyczami z SH , lecz po chwili zastanowienia postanowiłam, że będę Wam to dawkować:) 

Dziś najfajniejsza rzecz , którą upolowałam tam czyli jeansy Dolce&Gabbana:) Mam nadzieję, że oryginalne .Nawet jeśli nie, to są świetne , super się układają i dobrze wyglądają:) Oczywiście były nowe , jeszcze z metką.

Ze względu na pogodę i panująca modę postanowiłam sprawić Mai coś neonowego, a przede wszystkim kolorowego:) 
I tak, pasiastą bluzeczkę wyhaczyłam w Pepco. Daszek, którym obie jesteśmy
 zachwycone w H&M. 
Jest rewelacyjny. Maja stwierdziła dziś ,że będzie z nim spała:)
Buciki już znacie z poprzednich wpisów.
Białe trampki pasują do wielu, wielu stylizacji .Moim zdaniem każdy maluch powinien mieć  w swojej szafie białe i czarne trampki.

Miłego oglądania . Napiszcie jak Wam się podoba?:) Jesteśmy ciekawe....
















                                                         Spodnie- Dolce&Gabbana (sh)
                                                         Bluzeczka- Pepco
                                                         Daszek- H&M
                                                         Trampki- mały sklepik obuwniczy


1 komentarz:

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..