wtorek, 2 kwietnia 2013

Koralowo....

Tym razem chcę Wam pokazać co upolowałam w Tesco. 

Muszę przyznać ,że bardzo lubię kupować tam ciuszki dla Majki. Wiem , że nowe kolekcje wcale nie są tanie , ale za to jak są obniżki to konkretne.
Jakość ciuszków jest naprawdę godna polecenia ,zarówno F&F jak i Disney, dla najmłodszych.

I  tak upolowałam piękny beżowy sweterek w dziurki. Ostatnio takie sweterki są bardzo modne.W najnowszej kolekcji Zary tez takie macie.
Można stworzyć z nimi wiele stylizacji wiosennych i nie tylko.
Był jeszcze do wyboru fuksjowy , ale nam bardziej przypadł do gustu beż.
Cena 34 zł.

Upolowałam również przecudne spodenki-haremki w kolorze mocca.W komplecie był delikatny koralowy paseczek z kokardką:)
Spodenki mają lekko podwyższony stan i piękne zaszewki z przodu.Dzięki temu układają się idealnie.Są długie, ale ja je lekko podwinęłam.
Cena też była idealna, bo aż 27 zł.:)

Do stylizacji dobrałam t-shirt z Zary z kokardką i balerinki koralowe, które już znacie. 
Całość dobrze się komponuje , a Maja czuje się w niej bardzo swobodnie i wygodnie.

Na główce wysoki kucyk.

Zapraszam do oglądania:)
 A jutro mamuśki lecą do Tesco, jest w czym wybierać:)












                                  sweterek - F&F (Tesco)
                                  Spodnie  - F&F (Tesco)
                                  T-shirt    - Zara
                                  Balerinki - mały sklepik obuwniczy:)

1 komentarz:

  1. zaczynam mieć kompleksy, bo nie jestem taka trendy jak Maja :O szkoda, że nie widać dokładnie jak wygląda sweterek, ale spodnie + te balerinki wyglądają świetnie! pozdrawiam modelke :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..