czwartek, 11 kwietnia 2013

Inspiracja- stylizacja:)

Do dzisiejszego posta inspirację podrzuciła nam ciocia Irmina , której dziękujemy i życzymy szybkiego powrotu do zdrowia :)!!! Niech rwa kulszowa idzie precz....!!

A więc ta młoda dama na zdjęciu poniżej, wydała nam się tak cudowna ,że musiałam choć troszkę zgapić tą stylizację.


 Wiem, że różnią się dosyć znacznie , ale gdyby było tak samo to byłoby nudno...

Ostatnio przechadzałam się po tesco i patrzę sobie, a tu  wisi kamizeleczka bardzo podobna do tej ze zdjęcia małej modelki. Chodziłam koło niej dosyć długo, bo to nie do końca mój (nasz) styl:) 
No i wzięłam... Jakoś ciężko mi się oprzeć czasami:)
Oczywiście przy kasie przekonałam się ,że było warto . Zapłaciłam za nią całe 22 złote.

I tak dziś wyszykowałam Majkę dosłownie w 5 minut i cyknęłam kilka fotek.

Do stylizacji ubrałam Mai czarne rurki , czarną bluzeczkę ,trampki no i Kamizelkę.
Oczywiście nie mogło zabraknąć też okularów:)

Mam nadzieję ,że Wam się spodoba.Maja zadowolona z efektu , a to przecież najważniejsze.

Przy okazji moja mała modelka pozdrawia wszystkich czytelników. Ja również :)












                                                           Spodnie - Reserved
                                                           Bluzeczka- Smyk
                                                           Kamizelka - F&F
                                                           Trampki- Boti


3 komentarze:

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..