środa, 27 marca 2013

Fryzurkowo part II

I kolejna porcja fryzurek dla małych dam:)

Pierwszą z nich jest koczek ,którego zrobiłam przy użyciu....skarpetki:) Koczki właśnie
 w takiej formie są ostatnio bardzo modne , więc postanowiłam zrobić go też mojej małej damie.

Do zrobienia koczka można też użyć specjalnej gumy ,do kupienia w każdym sklepie z gumkami, spineczkami itp.
Ja postanowiłam wykorzystać skarpetkę, bo po co wydawać zbędnie gotówkę:)

Sposób wykonania:

Guma:
Obcinamy skarpetkę ,najlepiej obie, skladamy je razem i zwijamy , aby powstała taka guma jak na zdjęciu.


Koczek:

Robimy kucyka na czubku głowy, zakładamy na niego "gumę". Zawijanie zaczynamy od końca kucyka  i tak do samej głowy.Można go podpiąć żeby się trzymał, ale jak włoski są długie to trzyma się dosyć mocno. Ewentualnie przypinamy ozdobną spineczkę, tak jak my:)










No i teraz warkocz:

Ja osobiście uwielbiam takiego warkocza u małych dziewczynek. Wygląda przesłodko:)
A więc zaczynamy robić warkocza z boku głowy ,bardziej z przodu .Robimy go w sposób dobierany. I tak jedziemy do samego dołu. 
Musi być luźny , ponieważ na końcu "zaciągamy" jakby każdy splot. Ukazałam to na zdjęciu, bo ciężko mi to nazwać.











No to kilka inspiracjii ode mnie dla Was i zaczynamy czarować na głowach naszych pociech piekne fryzurki.
Powodzenia:)!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..