poniedziałek, 4 marca 2013

Wiosno przybywaj:)

Wczoraj w końcu wyszło słoneczko.
Od razu mamy lepszy humor:)

Maja, widząc słoneczko powiedziała: "Mamo ubierzmy się wiosennie"...

Więc ubrałam :) Tylko nie przewidziałam,że na dworze tak bardzo wieje. Więc szybka sesja na ogródku i do domku na herbatkę.

Dziś w roli głównej  szare botki i czerwona pikowana kurteczka. Wszystko upolowane jak zwykle  na allegro .

Pikowane kurteczki są teraz hitem sezonu wiosennego . Można znaleźć ich mnóstwo w najnowszych kolekcjach sieciówek np. w ZARZE. Występują w różnych kolorach i fasonach, więc jest w czym wybierać.
I ja się skusiłam, ponieważ kurteczka jest naprawdę śliczna.

W szarych botkach to  Maja się zakochała. Najchętniej by ich z nóg nie ściągała. Ale muszę przyznać, że ma dobry gust bo są urocze. Zresztą botki są butami , które pasują do wielu stylizacji.
Polujemy jeszcze na czarne.

Do botków ubrałam jej haremki w kolorze jasnym khaki i szary, dłuższy  sweterek .
Pod szyjkę, znany już Wam szal z czaszkami.
Przyznaję się, że tylko on nie pochodzi z allegro. 
Tak .....chyba jestem fanką tego portalu.

W każdym bądź razie, zachęcam wszystkie mamy do szukania tam ciuszków .To się naprawdę opłaca.
 Nie trzeba wydawać fortuny , żeby modnie i stylowo ubrać malucha.

Dziś troszkę inaczej przerobione fotki.
Zapraszam do oglądania:)










                                                        Kurteczka - George
                                                        Botki  - Zara
                                                        Spodnie - H&M
                                                        Sweterek - H&M


3 komentarze:

  1. Jak już mówiłam buty wystrzałowe.Sweterek też bym ubrała gdyby był w moim rozmiarze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy. A może się wciśniesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślisz?Nie pocieszam!Mam lustro w domu.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..