wtorek, 19 marca 2013

Lato,lato,lato....

My chcemy lato!!!!! 
No dobrze , przynajmniej dodatnią temperaturę:)

Dlatego właśnie dziś przygotowałyśmy lekki powiew lata, czyli delikatny kombinezon w łączkę ( drobne kwiatuszki).
Znalazłam go w małym sklepiku w Ząbkowicach Śl. ,w mieście, z którego pochodzę. 
Pojechałam w odwiedzimy do mamy i wybrałam sie na delikatny shopping:)
 Chyba każda kobietka wie o czym mówię, jeśli chodzi o słowo "shopping".

Kombinezonik ma delikatny materiał i świetnie się układa.Obniżony krok przekonał mnie w 100 % do kupna, a cena tylko utwierdziła mnie w tym przekonaniu.
I nie żaluję.
 W tym samym sklepie dobrałam również śliczne koralowe balerinki z kokardką oraz pleciony paseczek w tym samym kolorze. 

Całość jak dla mnie rewelacyjna i taka słodka:)
 Na głowie zawiązałam Majeczce kokardę z bawełnianego...... paska do spodni, również w łączkę .

Mam nadzieję, że spodoba sie Wam ta stylizacja tak samo jak nam.

Pozdrawiamy... Miłego oglądania:)

Ps. Na ręku Maja zrobiła sobie tatuaz pod kolor :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..