piątek, 15 marca 2013

Nowe życie bluzki....

Jak sam tytuł mówi , w dzisiejszej stylizacji główną rolę gra bluzka....

Otóż tą bluzko -sukienkę z Zary znalazłam w SH jakiś czas temu. 
 Jest to damska bluzka na ramiączkach  w rozmiarze S, którą  przemieniłam w sukienkę dla Majeczki. Zapłaciłam za nią może 5 zł. , a przyda mi się do wielu stylizacji. 
Zaplanowałam  dodać do niej jakiś element żeby nie było nudno.
I tak uszyłam kolejna kokardę dresową i przypinam ją do sukienki.
Można również dodać jakiś szaliczek i już jest kolejna odsłona.
Do sukieneczki Maja założyła wyższe, białe trampeczki i szary sweterek.
Uwielbiam łączyć rzeczy letnie z  wyższymi trampkami lub botkami.

Jak widzicie rzeczy dla dorosłych mogą również pasować na maluchy. 

Może macie ,drogie mamy jakieś swoje bluzki lub inne ciuszki, które mogłyby służyć  waszym pociechom?
Wystarczy tu przyciąć, tam podwiązać i można w taką rzecz tchnąć nowe życie:)

Kochane mamy zabierajcie się za szukania perełek w Waszej szafie:)

Powodzenia....










Pobawiłam się też trochę zdjęciami dzisiaj:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..