środa, 29 maja 2013

Zrób to sama:) .

Oto kolejna odsłona moich przeróbek .
Tym razem trampeczki z H&M. 
Trampki bardzo popularne , do kupienia w H&M cały czas, w różnych kolorkach. 
Ja postanowiłam przerobić je delikatnie ,żeby nie były takie nudne....

No więc najprostszą i najszybszą metodą było doszycie im ćwieków. Bardzo lubimy z Majeczką rzeczy z ćwiekami, a że akurat są bardzo modne w tym sezonie, wybrałyśmy właśnie tę opcję:)

Do zrobienia takich trampeczek potrzebne są:
1. trampki
2. ćwieki ( zamówione w sklepie internetowym www.ecarla.pl)
3. Nitka z igłą, nożyczki

 Sposób wykonania:
Na trampkach zaznaczamy sobie kropeczki, żeby mnie więcej równo wyszło na obu bucikach. Co tu dużo mówić , po prostu przyszywamy ćwieki zgodnie z linia kropeczek:)
I gotowe..!
Ja przyszyłam tylko od zewnętrznej strony butka, Co za dużo to nie zdrowo, a poza tym przyszycie ćwieków od strony wewnętrznej może przeszkadzać maluchowi .

Ja zamawiam ćwieki do przyszycia , ponieważ nie odpadają  i co najważniejsze, od środka buta nie ma żadnych śladów, co oznacza , że  nic nie będzie obcierać naszej pociechy.
Bardzo proste i szybkie do przyszycia .

Majeczka jest zachwycona takimi butkami:)

Zachęcam mamuśki do przerabiania znudzonych przez malucha ciuszków. Fajna zabawa , a przy tym można stworzyć całkiem nową rzecz. 

A oto moje dzieło.....








3 komentarze:

  1. Super pomysł...witam jestem tu przez przypadek...szukałam informacji na temat gimnastyki artystycznej i wyświetlił mi się Majeczki blog...no i oczywiście nie mogłam się oderwać i musiałam przeczytać całego...bardzo rzadko zostawiam po sobie jakiś ślad,ale tutaj musiałam...pomysł na tego typu bloga uważam za świetny...bardzo mi się spodobał...mam go w zakładkach więc na pewno będę częstym gościem...córcia to urodzona modelka...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ,dziekuję bardzo , to bardzo miłe słowa:) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. super ci wyszły sama się przymierzam by takie zrobić Karinie :) Pozdr i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..