piątek, 14 czerwca 2013

Letnia stylizacja:)

Po długiej przerwie .... powracamy:)
Mamy teraz troszkę więcej czasu i  wracamy do bloga:)

Dziś długo wyczekiwany upał, więc i stylizacja letnia.
Tym razem postawiłam na sreberko. 

Niedawno znalazłam w Carefourze trampeczki w pięknym srebrnym kolorze .Od razu wylądowały w koszyku z myślą o wielu stylizacjach. 
Później , całkiem przypadkiem wpadła mi w ręce tuniczka w srebrne groszki z uroczym kwiatuszkiem.
 Maja  się w niej zakochała od pierwszego wejrzenia. Niestety kupiłam o rozmiar za dużą bo naszego 110 już nie było, a szkoda przecież nie wziąć:) Chyba wiecie jak to jest...?:)

I tak powstała nam delikatna letnia stylizacja, w której Maja czuje się lekko i wygodnie, co potwierdzają ostatnie zdjęcia:) . Do całości dobrałyśmy czarne , krótkie, bawełniane spodenki. 
Włoski upięte tylko  małym kwiatuszkiem.  

Cena stylizacji  powala, ponieważ za trampki zapłaciłam jakieś 25 zł, za szorty 15 zł , a za tuniczkę 19 zł. 
Można? można!
 Tylko trzeba dobrze szukać....:)
Powodzenia....











                                                           Tunika- Pepco
                                                           Szorty- H&M
                                                           Trampki - Carefour

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..