wtorek, 25 czerwca 2013

Kokardkowo....

Dziś chcę Wam pokazać jak w prosty i szybki sposób można wyczarować piękna opaseczkę dla małej damy.

Już kiedyś był podobny post, na którym była opaska dresowa.
Dziś pokażę opaskę bardziej elegancką , ale nadającą się również do jeansów.

Co potrzebujemy?:
* Kolorowe tasiemki satynowe 
* Opaski gumki ( ja swoje kupiłam w sklepie Centro : 5 sztuk za 15 zł)
* Nitka,igła i nożyczki


Postaram się krok po kroku pokazać i opisać dwa sposoby robienia opaski, a dokładniej kokardki.

SPOSÓB 1:

* szykujemy sobie jeden długi paseczek , ok. 10 cm, a drugi króciutki, ok. 3 cm.

* ten długi składamy w taki sposób jak na zdjęciu i zszywamy po środku

* zaciskamy nitką zszyty element i wychodzi kokardka:)


* mniejszy element składamy tak aby wyszedł rulonik i doszywamy go częścią wewnętrzną do strony wewnętrznej kokardki


* zakrywamy nim szew środkowy w kokardce i z tyłu zszywamy


* Tak oto piękna kokardkę doszywamy stroną wewnętrzną do opaski z gumki.
Oczywiście obcinamy zbędne nitki i fragmenty tasiemki.



TADAAAAAAM.... GOTOWE:)





SPOSÓB 2:

* pokazuję na zdjęciu jak formuję kokardkę z tasiemki


* zszywam ja po środku i zaciskam nitką


* dalej wykonujecie z mniejszej części tasiemki rulonik i postępujecie jak  pierwszym sposobie ...
I GOTOWE:)



NO MAMUŚKI .... DO ROBOTY:)

Pozdrawiam



1 komentarz:

  1. trafiłam tu przypadkiem ale bardzo mi sie podoba, dodaję do linków:)
    www.miszka-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..