czwartek, 21 lutego 2013

Hand made -" dresowa opaska"


Nie wspominałam Wam jeszcze, że bardzo lubię robić różne dodatki dla Majeczki lub nawet dla siebie.
 Zazwyczaj zaczyna się to tak:
w mojej głowie powstaje wizja rzeczy, którą chciałabym ubrać Majce , ale nigdzie nie mogę takiej znaleźć:(
Właśnie wtedy postanawiam zrobić ją sama..

Tak więc dodaję kolejny "dział" do mojego bloga i będę Wam pokazywać jak można zrobić fajny dodatek lub przerobić jakiś ciuszek.

 Dzisiaj pokażę Wam  jak można zrobić dresową opaskę 
na włoski:)....w 5 minut...

Potrzebne będą:


- stara bluza dresowa lub spodnie dresowe mamy ( taty)

- nożyczki
- igła i nitka
- opaska dla porównania lub centymetr krawiecki

Sposób wykonania:

- Wycinamy dwa paski (grubość do wyboru) z bluzy: jeden krótszy, drugi dłuższy

   Przypominam, że materiał bluzowy zwija się lekko, więc niepotrzebne jest obszycie .
   Pamietajcie też, żeby nie wyciąć za wąskiego paska bo zwinie się w rulonik.



-  Zszywamy końce jednego paska i tak powstaje opaseczka.Z drugiego paska robimy kokardkę.
 - Przyszywamy kokardkę do opaski i GOTOWE:)








Mam nadzieję, że wytłumaczyłam to w miarę dobrze i przejrzyście.
W razie pytań proszę pisać:)





2 komentarze:

  1. Czekam na zdjęcie opaski na modelce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia na modelce będą w kolejnym poście:) Zapraszamy

      Usuń

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..