poniedziałek, 25 lutego 2013

Dresiara:)

Dziś szybciutki, króciutki pościk .
Jest już późno , a jeszcze tyle rzeczy do zrobienia.
Przepraszam za zwłokę, ale słabe połączenie z internetem uniemożliwiło mi napisanie posta.


Dzisiaj w roli głównej bluza ,którą upolowałam w "PEPCO". Wbrew pozorom, nie raz można tam znaleźć prawdziwe perełki. Fakt, że niektóre rzeczy pozostawiają wiele do życzenia , 
ale trzeba dobrze szukać . Ja właśnie tak buszuje i prawie zawsze coś znajdę w tym sklepie,choćby drobiazd.Oczywiście mówię tu o rzeczach dobrej jakości.

Do bluzy ubrałam Mai spodnie typu "baggy" firmy Reserved i białe trampeczki.
Całość dopełniła opaska mojego autorstwa, którą zrobiłam specjalnie do tej bluzy.


Moja modelka aż się dziś paliła do ubierania i pozowania , a że czasami podgląda treningi taty nagrane na kamerze (boks), to dziś w ramach pozowania taki mały trening mi strzeliła :)


Na efekty zapraszamy już teraz:













4 komentarze:

  1. A ja też mam fajną bluzę z Pepco z serduszkiem.
    Super dresowo i wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i super:) trzeba przyznać, że bluza jest naprawdę fajna:)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..