środa, 20 lutego 2013

Czekając na wiosnę:)


Tytuł nie jest przypadkowy...
Znowu zasypało naszą piękną Polskę,  więc wypatrujemy i próbujemy przywołać do nas wiosnę.:)


 Dziś w roli głównej butki, które upolowałam na allegro za naprawdę niską cenę. Pomysł na stylizację pojawił się w mojej głowie jak je tylko zobaczyłam. Sama bym takie chciała mieć:)

Butki są ocieplone miękkim kożuszkiem na całej długości.Można je wywinąć lub nosić długie, jak widać na fotkach. Do butów ubrałam Majeczce szmizjerkę w kolorze khaki, również upolowaną na allegro za niską cenę. Sukieneczkę można wykorzystać w wielu stylizacjach.Mam już kilka pomysłów,  o których się na pewno dowiecie:)

Dzisiejsza stylizacja jest przygotowana na dwa sposoby. Zmieniłam tylko dodatki .W pierwszej odsłonie Maja jest w  wełnianej czapeczce-berecie  od Zary, a w drugiej w moim szalu 
  ala "burberry".
W obu wersjach czuje się bardzo dobrze i  swobodnie ....:)

Do tego muszę tylko znaleźć jakiś płaszczyk godny uwagi i stylizacja wczesno -wiosenna będzie kompletna:)


                                Wiosno przybywaj!!!!!!
















                                                                 Butki - Allegro
                                                               Rajstopki - ZARA
                                                              Szmizjerka - H&M
                                                                 Berecik -ZARA
                                                                 Szal -od mamy:)

2 komentarze:

  1. Sama bym się tak ubrała :) W sumie stopy mam małe, to może maja chociaż buty pożyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę , że pożyczy:) Jak wyrośnie:)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..