czwartek, 11 lipca 2013

Chaberek

Dziś na blogu przedstawię Wam chabrową stylizację , którą po części sama wykonałam.

Trampeczki ,które w jednym z wcześniejszych wpisów grały role główną ( doszywałam do nich ćwieki) znalazły swoje miejsce w tej stylizacji.

Tutaj oprócz looku pokazuje jak zrobić prostą ,efektowną sukieneczkę dla małej damy w stylu oversize z t-shirtu po mamie.

Zacznijmy od sukienki:

Do wykonania potrzebne będą:
* T -shirt mamusi
* ćwieki, ewentualnie jakieś inne ozdoby
* nitka z igłą i nożyczki

Zaczynamy:

* Ucinamy rękawki
* mierzymy na córcię i patrzymy gdzie zrobić mini paseczek ( w pasie)
* robimy w bluzce dziurki po środku t-shirtu mniej wiecej ( do wyboru, może być z boku)
* wycinamy dwa krótkie paseczki z rękawków ( ja ucięłam lamówki)
* do tego doszywamy ćwieki ( w moim przypadku)


*lamówkę przekładamy przez dziurki i zszywamy od wewnątrz
* to samo robimy z tyłu sukienki



* z tyłu nie dawałam ćwieków ( dla wygody ,jak np. dziecko usiądzie i się oprze o coś) żeby nie  uciskały malucha

*I sukieneczka gotowa:)



Proste? proste..., a nikt takiej nie będzie miał:)

No to teraz stylizacja, w której udział wzięły trampeczki z ćwiekami i sukienka do kompletu....

















                                                                   Trampeczki -H&M
                                                                  T-shirt mamy -  H&M
                                                                  Ćwieki - ecarla.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twój komentarz:)Dziękujemy..